مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای لرستان گفت: با وجود بارش شدید برف و باران طی روزهای اخیر، با تلاش شبانه‌روزی و جهادی عوامل راهداری تمامی راه‌های اصلی استان باز است و محورهای روستایی در حال بازگشایی هستند.

تلاش برای بازگشایی محورهای روستایی لرستان ادامه دارد/تمامی محورهای اصلی باز است

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی شیروانی بیست و هشتم بهمن اظهار کرد: با توجه به بارش شدید برف و باران که از روز دوشنبه در استان آغاز شده است و همچنان در برخی از شهرستان‌ها ادامه دارد، با تلاش جهادی و شبانه‌روزی عوامل راهداری استان تمامی راه‌های اصلی و شریانی باز و تردد در آن‌ها برقرار است.

وی ادامه داد: اولویت ابتدا برف روبی راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و سپس روستایی است، با این حال عوامل راهداری استان از همان روز اول عملیات بازگشایی محورهای روستایی را دستور کار خود قرار داده‌اند.

شیروانی بیان کرد: در این راستا تمام راه‌های روستایی شهرستان الیگودرز بجز گردنه فرسش تا این لحظه بازگشایی شده، که مجدداً بارش برف را در این محورها داریم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: دیگر شهرستان‌های استان که بارش برف را داشتیم، تلاش راهداران برای بازگشایی محورهای روستایی برای چندمین بار ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.